1 Aralık 2014 Pazartesi

Diyet hatalarını Sen de Mi Yapıyorsun!


Enteresandır ki zayıflamak-diyet yapmak-spor yapmak yanlış anlaşılmalara yol açan bir durum olmaya başladı. 
Diyet yapmak asla aç kalmak bir şey yememek değil, aksine düzenli olarak yemek yemektir. bu yüzdendir ki diyetlerde her 2 saatte bir yemek yenilir hatta şu serzenişi çokca duyuyorum "lan habire yiyorum lan bu ne biçim diyet ne anladım ben bu işten" düzensiz yemek yemek kilo aldırır. sabahtan akşama kadar hiçbirşey yemeyip akşam yemeğinde bir salata bile yeseniz o salatayı vücudunuz depolayacaktır çünkü saatlerce vücudu aç bırakıyorsunuz. insan vücudu hayatta kalmaya programlanmıştır. kendinizi zeki sanıp vücudunuzu basit numaralarla kandırmaya çalışmayın sakın. o yüzden bu aç bırakmaları, sürekli hale getirmeniz metebolizmanızı yavaşlatacaktır, bu durum uzun vadede zarar verecektir bünyenize. metebolizmanız yavaşlayınca, kilo vermeniz zorlaşacaktır. 

Sonra "ulan diyet yapıyorum 6 öğünlük her şeyine uyuyorum kilo vermiyorum böhüee" diye zırlamanıza ancak kendi düşen ağlamaz atasözüyle cevap verilir. bu durumlarda öncelikle metebolizmayı hızlandırıcı birşeyler yapmak gerekecek, bir de başınıza metebolizma hızı derdi açılacaktır. en mantıklısı olabilecek en fazla kalorili diyetle kilo verip vücudu aç bırakmadan fazlalıklardan kurtulmaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder