29 Mart 2017 Çarşamba

Benim Doğal Zayıflama Çayı İksirim

tam olarak zayıflama çayı denilemez ama yeşil çay ve zayıflamaya ilişkin hikayem şöyle.
işe başladığımın ilk günleriydi. iyi, hoş. gidip geliyorum. derken günlerden birgün ne zaman-acaba ne zaman- konusu açılacak dediğim konu konuşulmaya başlandı. geç bile kalınmıştı. zayıflama, kalça, göt, göbek mevzusu. mesai arkadaşım durumdan hayli muzdaripti. pantalonlar olmuyor, sevgili yapamıyordu. normalde tatlı seven bi insan değilimdir. işe başladığımdan beri baktım bunlar kurabiye, ekler, kekler götürüyorlar.

dedim' olmaz arkadaşım yeşil elma yiyin, yeşil çay için' o an farklı bir aydınlık belirdi. aranan kan bulunmuştu. tepelerin ardından yansıyan ilahi ışık bendim. Ben de kendi formülüm olan, bir dolu araştırmalar sonrasında yaptığım sihirli zayıflama çayımı onlarla paylaştım.

***3 haftanın sonunda (yiyeceklerde kesmeyerek) 2 kilo verdiler :)

Nasıl 2 kilo verdiler?

Zayıflama çayları belki de kilo vermenin en kolay yoludur. Ev yapımı doğal zayıflama çayı tariflerini kilo vermek isteyenler muhakkak günlük diyet listelerine eklemelidir.
Zayıflama hedefimize kavuşmanın en iyi yöntemi hazır zayıflama çayları yerine, mutfağımızda bulunan bitkilerle bu çayları kendimiz hazırlamamızdır. Böylece hem ekonomik, hem de sevdiğimiz tatlarla kendi çayımızı kendimiz yapmış oluruz. Bu çaylar metabolizmanızı hızlandıracak, sindirim sisteminizin çalışmasını düzenleyecek ve yağ yakımını hızlandırarak hızla kilo vermenizi sağlayacaktır.

İşte benim doğal zayıflama çayı iksirim :))


Malzemeler
  • Bir tatlı kaşığı rezene
  • 7 adet taze yeşil nane
  • Bir parça zencefil dilimi
  • 1 parça kabuğu ile limon
  • 2 adet yeşil kakule tohumu
  •  yarım yeşil elma
  • şeker yerine tarcın çubugu kullanın
Yapılışı:Tüm bu malzemeleri 1 bardak kaynamış suyun içine koyarak 10 dakika demlenmesini bekleyin, kaynatmayın. Aç karnına bir bardak ve uykudan önce bir bardak olmak üzere iki defa sıcak şekilde, 3 ay boyunca içebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder